Tuesday, April 20, 2010

M.U.L.U.T Org...sigh

Hmm...Ari ni jaa mcm2 cte aku dgr...baek kt ofiz..sama gak kt umah...aku cte yg ofiz pnye dLu...msuk2 jaa dr klua lunch td..k.nor trus pnggil...skrg kt ofiz ni tgh hangat cte psL aku...hadOi.! yg bestnya..cte burOk psL pkcik...die laa pLaybOy...die juz nak memaen jaa...die mmg ske dgn dak2 baru jaa...huh.! d'org tu mmg btol2 kenaL ka dgn pkcik.? hmm...mai habaq skit....aku jadi mara bLe dgn bnda2 cmtu...d'org x kenal pkcik..cmane aku kenaL pkcik...mmg laa baru nk kata aku kenaL smua psL pkcik...atleast aku tau laa die tu cmane perangai sbnrnya...itu laa kLo da melayu...keja 1 bumbung...cmtu laa jdnya...x boLeh dOk diam..ade jaa nak berckp...bia laa..jnji aku tau ape aku buat & pkcik tau ape die buat...muLot org kte x bLh tutp....msuk tinge kiri klua tinge kanan....

Pastu cte pasal "adik beradik" aku...anak abah yg sebeLah sana..rupenya taLam 2 muka..aku igt bile masing2 da kawen...da ade anak..brubah laa...ade laa rse nak lupe cte lama & nk baek2...ah.! xde maknenya...tambah mak tiri aku tu...depan senyum smpai ke tinge...beLakang.! ya ALLAH...Tuhan jaa tau ape yg ade dLm ati masing2...x penah pLak aku t'pikir yg d'org selama ni mmg bedendam gLe dgn family aku (kecuali abah).

Confirm.! mmg aku x pegi arr kenduri...korang x dtg kenduri aku nnt pun xpe...xde hal pnya...aku halau pun x...jemput pun x...pndai2 laa korng....igt ni cte zaman labu labi ka? mentang2 masing2 da ade duit...idOp da senang..tu smua rezeki anak2...boLeh laa...sementara ALLAH bg rezeki kt korng...doa yg terbaek je laa utk korng...aku yg x bpe nk matang ni pun..x pnah pLak berdendam pape dgn beLah sana...wut evar.! cmane pn air dicincang xkan putus...smpai mati pun aku mmg ade kakak & abang...cuma x pnah nak anggap cmtu...juz HAKIKATNYA...x paham laa aku...s'time aku cam nak pusing balik ke masa lampau...aku nak btoLkan ape yg x btoL....bia skrg idOp happy, aman jaa...xde dengki, sakit ati....kLo boLeh abah tu bia laa jd abah org laen..bkn abah aku...smpai cmtu skali...sbb.???? xnak cmni laa...mcm2 timbul.! sigh.! so sad lor...my Life S.U.C.K.S.! :-(


1 comment:

  1. sampai aku mati pun xkan anggap semue penghuni MERAKA tuh keluarga aku tau tak....biar diorg jd ank DAJAL....MEMMG SIALLLLL diaorang tuhhh

    ReplyDelete