Thursday, April 8, 2010

B.E.R.T.U.N.A.N.G

wah..!!! sepupu aku nak bertunang da weih....masa kecik2 dok maen ssame...g sekolah ssame...dok tgk die sunat bagai dgn adik die...hahahaha....nak bertunang da die...oOOoopppsss..! baru bertunang...bLom kawen lg...tp kire okay laa tu kn...da besar da sepupu aku ni rupanya...cis.! igtkan aku yg tunang dlu...rupanya die tunang dlu....wah.! ble turn aku nip.???? SAYANG jOm tunang....HAHAHAHAHAHA

Tu laa...cepat jaa masa jalan...rasa cm smlm baru abis spm...tup tup sorang2 da nak kawen....haiihhh...kawan2 abis da smua kawen...best kn.? akak aku pun nak kawen da 15hb may 2010....tu pun kawan masa kecik jgk...jahat ssame...happy ssame...tp bile da keja ni...buat hal masing2...die pun da nak kawen...eeee..cm tak caya jaa....tp ni laa hakikatnya...cm aku...sangka kawen dgn org laen....last2 dgn org laen skrg...but, i'm happy :)

tapi, serius.! terkejut bila ma ckp syawal nak bertunang sabtu ni...betul2 tak caya...btol ke mamat ni...perangai cm bdk2 lagi....sama laa dgn aku pun....hehehe...selamat laa kt die...janji happy suda....cm bf aku slalu ckp "esok..esok punya cita...ari ni pnya bia abiskan" hahahaha...die mmg sengaL...cayang die bangat deyh...even tak kenaL mne pun....sbb die laa bst fren, bf, abg & pkcik pada aku skrg...pkcik.???? hahahaha...die mmg "pkcik"


No comments:

Post a Comment