Thursday, November 24, 2011

:.Ke-terasaan Hati.:

Keluarga sendiri...

Sejak kawen..banyak hati yang perlu dijaga..sama laa dengan keluarga sndiri..jangan ingat perempuan bila da kawen..abis lupakan keluarga sndiri..belom putus disitu sampai mati ya..hutang aku dengan keluarga banyak belum langsai..tapi menambah..itu laa yang aku tanggung skrg..nak masuk bulan yg ke-6 berkhawin..tapi 'hutang' dgn abah still ada lagi..dari record aku ade lagi 3x nak abis..tak tau plak dari record abah cmane kan..baru ni pulak ma tambah plak utk saman ayed..sigh..masalah duit xkan penah abis..tiap-tiap bulan akan menanggung hutang yg aku tak tau dari mana dikata 'hutang'..

Keluarga p.cik...

Sekarang aku tinggal dgn keluarga p.cik..banyak hati yang aku kena jaga...walaupun blh buat hati sndiri terasa..sebab aku taknak mane-mane pihak rasa kurang selesa dgn aku...dari bapak mentua hingga ka anak sedara..selagi boleh senyum..selagi mampu..aku akan buat yang terbaek utk smua org..tapi smpai hari ni..aku bersikap baek ka dgn smua org.??? hati masing2 kita tak tau..ape yg org pikir tentang kita..itu kita tak tau..

ya ALLAH..tabahkan hati hamba mu ini..kuatkan laa semangat hamba mu ini..

No comments:

Post a Comment