Sunday, March 6, 2011

.:.Sedih melanda diri.:.

Hye,

Weekend yang sangat meletihkan..tambah2 nak dekat kenduri ni..byk benda kena kejar..tp excited laa..kata nak kawen..hehe..tapi ade benda yg buat aku terasa ati gila..tapi tak tau laa samada patot or tak aku terasa ati..sndiri pikir laa..

Sabtu baru ni aku kLua dgn p.cik as usual pegi siapkan itu ini..lepak sana sini..as usual jugak adik cuti & lepak umah sorng2..before ni takde ape yg nak kecoh pun..mLm tu aku ngantOk gila..aku tdO awal & takde dapat apa2 msg pun dari adik..die sndiri pun tau mna aku pegi & tdO kat mana..esOk pagi (ahad) aku baLik umah nak mandi smua..die boleh tanye 'apesal tak gtau tak balik smlm?'..aku rasa takyah laa kot sbb die sndiri pun tau kat mana aku..abis laa kat situ cita die..ptg tu ma pLak call da tnggi2kan suara..mcm2 soklan die tnya..tapi 1st bnda die tnya 'tdo mane smlm?' padahal die tau mane aku pegi..sbb respect aku pun jawab laa..ma sound apesal tak balik tgk adik..die kLua t/mlm balik pukul 3pg..WTH.! aku mLs panjang cita..trOs diam jaa laa..ape aku nak ckp..salah aku ka.? mcm adik tak boleh pikir ka.? then, pagi ni ambik adik mcm biasa..die call abah mntak maaf bagai..abah boleh nangis sbb sedih ape die buat.????? motif.??? perlu ka nangis.??? tu yg aku terasa gile2..abah tak penah take care smpai cmtu kot..hmm..bila luah ati sikit..'adik tak pandai drive' 'adik takde ssape kat sini' 'hang ada hilal' 'hang pandai bwk diri' bla..bla..bla..selama aku duduk kL..penah abah ulang alik dtg kL nk tgk aku semata?? pnah dtg kL nak msak utk aku semata?? pnah abah tnye ape aku mkn mLm ni.?? jarang sgt..bila pegi umah sedara senyum lebar cita psl adik itu ini..bukan nak jelez..tapi nampak sgt abah senang dgn adik..hmm..takkan laa aku da bertunang..that's mean ade org jaga aku..kan.?? p.cik mne sgt laa time die dgn aku..hmm..juz forget it..SMILE.! ^_^

No comments:

Post a Comment