Tuesday, January 25, 2011

.:.Bos Saya.:.

Hi,

Untuk pembukaan 2011 aku ada cerita menarik..hurm..agak tersentuh hati jugak laa..

Hari ini (25.01.2011) aku sudah pun terima surat dari management..aku dapat kenaikan gaji (RM100) & bonus (1 1/2)..alhamdulillah..tapi yg tak puas atinya..aku tak dapat position yg aku nak..alasan CEO ckp aku still baru lagi..yang bestnya gaji naek rm100 jaa..hehe..tu part yang tak puas ati laa..

Tapi part yang tersentuh hati..bila bos aku fight utk dapatkan ape yg staff die patot dapat (disini bos aku bkn CEO tu ya..ini HOD). Walaupun tak dapat setimpal dgn kerja..at least die sanggup fight dengan CEO utk dapatkan even skit..aku punya bonus jangan berangan laa nak dapat cmtu..sigh..ape laa salahnya kan bagi sama rata..supervisor aku lagi laa..da ssame kenal tu..Nama jaa naek pangkat..tapi gaji 3k pun tak sampai..cmane die nk survive dgn family.? ssama melayu ni.?? agak terkilan jugak..yang cite aku ni..kena tnye kawen dgn sape dlu..baru dapat bonus tu..motif.?? kaLau ckp kawen dgn org laen.? tak dapat laa bonus tu.?? isk isk..tapi aku bersyukur laa..walaupun tak banyak..setidaknya dapat laa dari takde langsung kan..Wishing congratulation to my fiancée cause got promotion..hehe..keep it up dear.! ^_^

Insya-ALLAH..aku cuba laa cari rezeki tempat lain..tu pun lepas kawen laa..sekarang tak boleh lagi..farah..ade 5bln lagi..sabar yaa..hehe..gud luck to u fara.! ;-p

No comments:

Post a Comment