Friday, September 17, 2010

.:12.09.2010.:.


Alhamdulillah..raya ke-3 jaa aku selamat bertunang..hehe..cam x caya pn ade..br couple 5bln..da bertunang..tu laa jodoh namenya..Insya-ALLAH bln 6 kenduri laa aku..hehe..x ramai mmbe2 yg tau pn aku bertunang..thn ni raya paLing best penah aku rase..sbb smua mkcik2, pkcik2 dtg umah..tu pn sbb kenduri b'tunang laa..tp x kisah laa..jnji smua b'kumpul kn.? pastu mcm2 cite aku dgr..hehe..aku, syikin & fana relationship k'org still cam biasa..alhamdulillah..aku still ade mmbe yg blh bwk lepak, tempat mengadu smua..aku igt da xde mmbe..tp raya ni x jumpe k.ngah & k.cik..cam last year..ade jmpe d'org..haihh..aku mmg nk gtau d'org psl bertunang ni..tp abah x bagi..ape aku nk buat...nnt kLo aku buat sndiri..kena mara dgn abh plak kn..so, diam ja laa..cmane k.ngah tau..tu aku pelik..to maybe ade mane2 aa tu..sbb faiz mmg tau aku nk b'tunang..fana ade gtau die..hmm..kenduri nnt kena jemput..cmane pusing pn..beLit cmane pn..d'org tetap adik beradik aku..yg x paham skrg punca..cmane pn aku da lepas 1 bab dLm idOp..insya-ALLAH kLo ade jodoh next year bab ke-2 pLak dlm idOp..aku eppy sgt dgn life skrg..x mcm dLu..byk murung..ni laa hikmahnya..sakit dLu..senyum kemudian ;-)

1 comment:

  1. memang betol...setiap ape yg terjadi pasti ade hikmah nye...hikmah nye...hang dapat tunang mcm a.hilal...kan beruntung..tuh..dah lahh baik...

    ReplyDelete