Wednesday, May 26, 2010

Terharu

Hmm..baru-baru ni aku g kenduri kat n9..kenduri abg jep kawin..kezen aku laa tu..hehehe..aku bwk pakcik..tau je laa kenduri beLah sana cmane..tambah bwk pengantin..mmg laa ramai kn...dgn mkcik2 kepOh aku pn ade..mmg dari pg smpai mLm pkcik lepak dgn family aku jaa...mLm tu pLak k'org mkn beramai2 sbb celeb mother's day opah...sgt meriah laa kn...aku pun x pLak terpikir pape pn...hehehe...

Pastu ma g camerOn...umh mk long..ma citer smua ske pkcik..dr mk long smpai ke mk ngah sampai laa kezen smua...siap nk sponsor beras & gula tOk kenduri...yg bestnya...nak gotong royong mase kenduri nnt...muaahahaha...abah lg best..menantu kesayangan...kembang kempis laa kLo pkcik tau cte ni...mmg smua ske die..sbb die baek...mne d'org tau pkcik baek.?? hehe...die mmg baek pn...pndai hormat org sekeliling die...tak kire tua or muda...die mmg hormat...

Aku baru kaple dgn die 2bln...skrg tgh pLan nk bertunang raya nnt..insya-ALLAH kLo di izinkan TUHAN..tahun depan trOs kawin...kLo ikot pLan aku laa...sbb ikOt target aku mmg umO 25thn aku nk kawen...pkcik pn umO da berapa...alhamdulillah.! aku dpt cam pkcik...die sgt jaga aku...even perangai aku cam S**L...die tetap sabar...tu laa pkcik aku...die sgt manjakan aku jgk..skit pn x berkira pape pn dgn aku...kLo bLh smua bnda die nk kongsi dgn aku...tak pnah skaLi pun tnggikan suara dgn aku...aku jaa yg byk tnggikan suara & merajOk dgn die...die x pnah merungut pn...aku syg die...aku happy dgn die...family die pn okay...alhamdulillah...takde pape masaLah lg setakat ni...baek dr parents die smpai laa adik beradik die...smua okay :-)

1 comment:

  1. that's good sis...hope u always happy with your...pakcik...heheheheh...

    ReplyDelete